that' right, the pain itself is a white ball of healing light

ganska konstig dag.
drömde ännu en jättekonstig dröm inatt, men den var så lång att jag inte orkar skriva hela.
handlade om desperate housewives (jag var hon blonda fast jag också fejkade att jag var gravid)
och sen en husbåt, två späckhuggare, en strand, en panter och mina lillebrorsor. very weird.

skulle in och träffa a och sen fika med s, men när jag kom till a var jag tydligen en timme sen.
whoops. och s kunde inte komma alls, så jag hade lämnat o i sängen alldeles i onödan.
frös nästan ihjäl så jag åkte hem och fryser fortfarande.
är lite orolig för att min storebror ska smitta mig med körtelfeber.
jag tror inte att jag haft det och jag vill verkligen inte få det nu.
imorn är det en vecka kvar tills jag åker. det är totalpanik i min hjärna.

måste snart ut till den jävla vietnamesiska ambassaden igen.
jag är jättesupertrött på ambassader. och har inte ens åkt till laos än.
dessutom är det kallt ute och jag vill bara hem till o hela tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback