the memories

uh, headache.
tisdagar är not so spännande. aldrig varit.
har inte gjort en enda vettig sak idag. förutom att läsa dn.
jag skyller på två saker:
min förmåga att göra saker jag ska, är kass och
min vilja att göra saker jag tycker är trevliga är stark.
plus att jag kände mig allmänt ur form/sällskapssjuk/kärlekskrank.

såg nyss på scrubs och insåg att jag är anti-autistisk.
varje gång någon i en film jag gillar ler eller gråter blir jag likadan.
har kommit på mig själv med att le töntigt när nån jag gillar i en film gör det.
och gråtit hur många gånger som helst. (men det krävs duktigt sorglig filmmusik faktiskt)
autistiska personer funkar inte så. det var nånting med hjärnan.
(det läste jag faktiskt i illustrerad vetenskap) (som jag absolut inte läser regelbundet)

usch vad jag hatar att vara såhär emotional och sentimental.
skulle vilja vara lite mer som jordan.
måste jobba lite mer på det bara.
fast det är svårt när man saknar någon...

dagens låt: highway to hell - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback