the sun that gives heat

okej, nu är jag lugn.
det har varit en bra dag. hälsade på hemma hos o, har lirat lite gitarr och gjort klart julkortet.
ska anstränga mig angående jobbsökande imorn.
hann kolla lite på sex and the city förut. det är faktiskt jävligt bra om man spolar förbi alla scencer med carrie.
kollade visserligen mest på smith anyway, det är synd att han inte är med mer. mmmm...
jag misstänker att han är min okända terapeut, mådde mycket bättre efteråt.

idag är det 200 dagar tills o muckar. det kommer bli så jävla underbart!
and the bed that we're sharing is the home i wanna bring you...

nu ska jag kolla på dexter. it's fabulous.

dagens låt: you and me and the devil makes 3 - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback