thinking about those days

ohmy vad det har varit skönt med en normal dag.
det enda jag egentligen sysslat med är att sätta ihop pepparkakshusen och halkbanat.
det första gick åt helvete: hade gjort en ful mall och råkade bränna vid sockret. och bränna mig sockret.
men det var kul att köra, var nervös helt i onödan.
först och främst hade vi en jättesnäll kille (gubbe) och jag åkte med en skitrolig grupp.
eller, en av tjejerna och killen jag körde med var skitroliga.
vi bara sladdade omkring och fattade noll och hade hur kul som helst.
sen fick jag köra två varv hur jag ville (alltså körde jag i 95) och bilen bara ville inte sluta snurra.
it was fuckin amazing.

idag köpte jag dessutom julklappar till o.
vilket jag egentligen inte ville för att jag är sur på honom, men ville få det överstökat. det känns bra.

idag har jag faktiskt bara lyssnat på en enda låt hela dagen.
(om man bortser från när jag gjorde p-kakshuset och då räknas det inte)

why do I have to fly
over every town up and down the line?
I'll die in the clouds above
and you that I defend, I do not love.

I wake up, it's a bad dream,
no one on my side,
I was fighting
but I just feel too tired
to be fighting,
guess I'm not the fighting kind.
wouldn't mind it
if you were by my side

but you're long gone,
yeah you're long gone now.

men i true mansonspirit blir
dagens låt: antichrist superstar - marilyn manson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback