valley of the dolls

jag har ett extremt händelselöst liv.
det vore trevligt att kunna skriva om när jag volontärarbetade/intervjuade hardcore superstar/vann OS,
men det gör jag inte så ofta. istället träffar jag o/räknar ner dagar tills jag får träffa o.
snart är det jul. mamma köper julpynt varje jävla dag. hon är inte klok. vi tar inte bort julpyntet förrän typ i april heller, vilket bara är fucked up. egentligen är det jävligt mysigt. ska überpynta mitt rum i år, bara för att jag är extra glad den här vintern. mest för att jag ska åka iväg direkt efter. det är bara om man slipper januari+februari som man truly kan uppskatta vintermörker och snö och jul. hoppas verkligen att det snöar.
fast jag hatar alla små jävla tomtar vi gjorde på dagis som står överallt. ska lägga upp bilder på mina favoriter senare.
och så hatar jag att jag kommer få nåt fruktansvärt i julklapp av min farmor.
(note to self: ge farmor grön lerhäst med hjul som hon gav mig när jag fyllde 17)
och så hatar jag att jag inte äter gris längre. no more julskinka. inga köttbullar. ingen prinskorv.
det kommer sluta med att jag äter potatis, alltså bara potatis på julbordet.

shit vad törstig man blir av non-stop.

fast en sak som faktiskt händer är att jag närmar mig körkortet.
ska köra halkbanan och uppkörningen bara.
och kanske lära mig fickparkera lite snyggare.
det är alltså den första december idag. jag åker alltså om 25 dagar. packa. ångest.
det betyder också att jag ska på mansons konsert om 14 dagar. unfuckingbelieveable!
ni kan förresten vänta er en 3000 tecken lång review.
och fram tills den 15 kommer bara hans låtar bli dagens låt.

till alla som inte vet allt jävligt intressant det finns att veta om manson, läs här.
och definitivt
här.

dagens låt: red carpet grave - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback