a god that doesn't exist

idag funderade ett tag på att jag kanske borde gå till skolan imorn.
sen såg jag mig i spegeln och nu ska jag inte visa mig ute förrän typ april.
jag har verkligen en sån där har-varit-sjuk-i-två-veckor hudton.
dessutom har håret på ena sidan av mitt huvud lagt sig åt fel håll.
som om det beslutat sig för att växa uppåt ett tag, men sen ändrat sig.

"I never said to be like me
I say to be like you and make a difference"

marilyn manson

(vet inte om jag nånsin tackat l för att han fick in mig på mm.
totally din förtjänst. tack.)

jag vill att min lillebror ska bli slightly döv så att man slipper viska efter klockan 10 på kvällen.

inser att det inte blir skidresa på lovet. suck.
jag ska måla och ta hand om min katt.
visserligen ska jag spendera en tredjedel av veckan åt shopping,
och åt dom som också är hemma. men jag vill åka snowboard.
såg en musikvideo igår med snöiga granar och skidor och en snowboard.
men å andra sidan får jag ont av den (våga vägra snowboardhjälm)
ska se till att släpa med den till tibet nästa år.
där måste man ju kunna åka lite..?


dagens låt (och video): come white - marilyn manson


Kommentarer
Postat av: Lu

you're welcome

2007-02-21 @ 23:45:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback