against all gods

det enda jag gjort den här helgen är typ att upptäcka saker.
de flesta var inte så trevliga.

till exempel upptäckte jag att jag haft scartkabeln (fråga mig inte varför jag ens vet vad det är)
i fel tv-uttag. och alltså haft skitdålig bild i fyra månader i onödan.

har också upptäckt att även om jag låtsas att jag aldrig blir rädd av skräckfilmer blir jag det.
även om det är en skitdålig film, jag inte gillar gibson, att jag inte hade nåt ljud på
och försökte titta på min katt så ofta som möjligt blev jag sjukt rädd av signs.

att jag inte hade de 1300 jag trodde att jag hade på kontot, utan 210 spänn.

la dessutom märke till att jag får allt viktigt tekniskt inom en radie av typ två meter att gå sönder. 
jag har lyckats förstöra: en fjärrkontroll, en skrivare, min stereo, en sladd (den var ganska viktig),
tappat min mobil tre gånger i kakelgolvet, ipoden fem gånger,
trampa på nåt minneskort till nåt tv-spel,
råkade få strömmen att gå en gång och så brände jag mig på ugnen.
jag hatar mig själv.

dagens låt: dried up, tied and dead to the world - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback