babe-elibabe-babe-babe

min mamma skolkade från jobbet idag,
och har gått runt på eftermiddagen och varit skamset glad. hah..
unfortunately väckte hon mig imorse och trodde att jag också skolkade,
(vilket jag gjorde också) så jag var tvungen att dra hemifrån på fem röda.
så det blev åtta tusen meter idag också, jag känner mig så sund.

bättrade på skisserna, så imorn börjar jag måla på riktigt..
tur att jag ska till skolläkaren också, så att jag kommer iväg.
jag hatar snön. varför försvinner den inte?

jag hörde världens härligaste skratt idag!
satt bredvid två jätteglada killar som drev om allting,
och ena killen (tre meter lång och med death metalmärken överallt)
skrattade hela tiden, och hela han liksom gungade när han skrattade!
underbart. jag blev så glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback