c hjärta e

hade en helskum konversation med e igår..

Chew chew säger:

jag har mycoplasma!!

Cecilia säger:

i know! hörde precis det!

Cecilia säger:

vad är det?!?!

Chew chew säger:

lunginflammation av något slag

Chew chew säger:

och lillgrisen har streptococker hörde jag

Cecilia säger:

aaa

Cecilia säger:

it suuuucks.

Cecilia säger:

snart dör vi.
Chew chew säger:

jag är nog redan död..

Chew chew säger:

kan du begrava mig?

Cecilia säger:

sure

Cecilia säger:

du får nog skjuta mig nerifrån graven sen

Chew chew säger:

och sjunga en fin psalm..?

Cecilia säger:

visst, men det låter som ac/dc när jag pratar...

Chew chew säger:

man måste ju vara lite speciell

Cecilia säger:

verkligen

Cecilia säger:

vad vill du ha på dig när du begravs?

Chew chew säger:

clownkostym

Chew chew säger:

du?

Cecilia säger:

vera wang klänning

Chew chew säger:

serious shit

Cecilia säger:

ohyeah
Cecilia säger:

men babe mår du liksom jättedåligt?

Chew chew säger:

verkligen inte
Chew chew säger:

du?

Cecilia säger:

jag mår halvdåligt

Chew chew säger:

jag har ju faktiskt din sex in the city box, så jag kommer nog överleva

Cecilia säger:

säg till när du vill ha den andra

Cecilia säger:

du måste se hela innan du dör

Chew chew säger:

eller hur, inget liv är värt att leva om inte man sett på sex and the city.. alla säsonger!!

Cecilia säger:

nåt annat du vill göra innan du dör?

Cecilia säger:

i fix it

Cecilia säger:

hångla upp brad pitt kanske?

Cecilia säger:

bli huvudperson i en tonårsfilm?

Chew chew säger:

njaaa, han känns lite igår lixom..

Cecilia säger:

mmm.. det är sant

Chew chew säger:

tha gardener skulle inte vara helt fel
Cecilia säger:

du kan få ryan gosling om du vill, har hans nummer

Chew chew säger:

schyst!!
Chew chew säger:

nåt man kan göra för damen då?

Cecilia säger:

njäe, inget speciellt

Chew chew säger:

jag kan hälla choklad över dig när du dör

Chew chew säger:

för minnets skull lixom

Cecilia säger:

ingen känner mig som du..

Cecilia säger:

jag vill att marilyn manson spelar live på min begravning

Cecilia säger:

det måste väl gå?

Cecilia säger:

han gillar säkert sånt

Chew chew säger:

jag fixar

Chew chew säger:

i'd kill puppys for you

Cecilia säger:

i'd kill you for you

Cecilia säger:

(best komplimang EVER)

Chew chew säger:

haha (OK) tackar

Chew chew säger:

jag vill nämligen att du dödar prällen

Cecilia säger:

okej, piece of cake

Chew chew säger:

han ville inte att jag skulle bli nerfirad i luftbalong

Chew chew säger:

ashole

Cecilia säger:

nåt speciellt sätt han ska dö på då eller?

Chew chew säger:

jo... du vet pappret som finns i nya skor...

Chew chew säger:

en fågel viskade i mitt öra att de var giftiga

Cecilia säger:

NEJ!

Cecilia säger:

det där är min hemliga grej!

Cecilia säger:

om jag ska ta livet av mig nångång ska det vara med dom!

Chew chew säger:

vem tror du att fågeln var?

Cecilia säger:

hahaha, då kör vi på det

Cecilia säger:

jag kommer ju dö snart ändå

Chew chew säger:

no one will ever know..

Cecilia säger:

läckeeert...

Chew chew säger:

måste dra älskling

Chew chew säger:

vi får fortsätta planeringen en annan gång

Cecilia säger:

m-m

Chew chew säger:

LOVE YA!

Cecilia säger:

LOVE U 2!

Cecilia säger:

pussääh

Chew chew säger:

kramääää

Chew chew säger:

öhh...

Cecilia säger:

loser.

Chew chew säger:

tönt.

det där med giftigt papper i nya skor, det är min grej.
har inte planer på att ta livet att mig snart, men det är det mest originella jag nånsin kommer komma på.
så sno det inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback