"det bor i din hals lilla vän.."

min hals är det äckligaste jag sett på länge.
rött, blodigt, svullet, vidrigt. kan inte ens prata i telefon.
tvingades upp halv åtta för läkarbesök,
jag har tydligen streptokocker.
great.
inser att jag inte kommer få festa förrän på lovet.
damn penicillin. har ju liksom planerat 500 utgångar.
å andra sidan betyder det att jag kan hänga med a som inte dricker längre.. 
fast jag ska till la c ändå.

älskar min mamma! mådde som sämst imorse,
hon är jättesöt och köper halstabletter och gör te och tittar medlidande på en.. 
såg  terminator 2,  (den var inte till mig) eternal sunshine of the spotless mind
och en kärlekshistoria idag, har king arthur kvar också..
vilket är jätteskönt så att jag slipper titta på snygg, sexig, singel. hemska tanke..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback