en jävla kakdag.

jag tror aldrig att jag kommer kunna jobba.
det är alldeles för lätt att ta ledigt.
tur att jag ska gifta mig med a i monaco.

tränade för första gången på tre veckor idag.
lyckades överleva trots extremt taskig kondition och sällskap av ex bästa kompis ex.
uuh..
sen shoppade jag nog upp hälften av mina pengar
(för en gångs skull hade jag en del för att skulden till p är avbetald)
på verkligt onödiga saker.
eller, jag tycker att de är livsnödvändiga, men brorsan fattar inte vikten av läppglans..

köpte blommor till mamma på (läskiga) hötorget.
blomförsäljarna är helt från vettet!
inte nog med att dom alltid ser upphetsat mordiska ut,
dom försöker dessutom prata med en!
när man snällt går fram och kollar på tulpaner
(och pratar i telefonen och försöker hålla koll på träningsväskan)
så kommer 8 stycken rusande och skriker: "speciale pris till blond!
du köper tulpan, du får ros gratis!"
när man försöker få dom att förstå att man pratar i telefon,
tystnar dom i en sekund innan dom skrattar elakt och säger "vad du köpa blond?"
var tvungen att lägga på.
när man dessutom aktiverat flera hjärnceller för att räkna ut vad allt kostar,
förstör han det genom att bjuda på den femte buketten.
och när man helt ställd vänder sig om driver dom satan med en.
(det spelar ingen roll om det så är arabiska, man förstår alltid när nån jävlas)
är inte det helt..

I wrote a letter to you getting over myself

är helt förvirrad när det gäller ikväll.
jag vet själv att jag alltid vill festa,
även när jag inte orkar.
jag orkar inte.
jag kommer gå ut ändå. och ha skitkul. och spåra ur. yeah..

Kommentarer
Postat av: alvar

Eller så är det så att resten av världen utanför den här avkroken i norr fungerar så... man tjötar med varandra... But I donno!

Postat av: c

oftast gillar jag när folk pratar med mig, men dom, och inte på det sättet. är det nåt du saknar?

2007-02-03 @ 15:20:04
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se
Postat av: a

saknar att folk pratar med varandra på stan ja...

2007-02-04 @ 16:52:13
URL: http://alvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback