"en verkligt dålig nackdel"

fredag.
har fått nog av sorgliga typer för ett tag,
hade helt glömt bort hur norra var.
hela stället liksom strålar ju tristess.
och förlåt, men mer eller mindre alla där har fruktansvärd klädsmak.
eller ingen alls.

köpte frosting till mig själv.
avslutar fatassperioden med en fatass-helg,
och på måndag blir det monsterdiet.

var så mysigt på g, var så länge sen jag var där!
ett minus var ju alla fjortisar från jensen,
men såna finns ju överallt nuförtiden.

har nyss garvat ihjäl mig hos e,
för varje år som går blir vi nog mer och mer sinnessjuka.
mest jag är jag rädd.
ska verkligen försöka få tag på en som inte är skum honey.

that sweat
that sweet
that heart

jag vill ut ikväll, jag vill ut ikväll, jag vill ut ikväll, jag hatar penicillin.

dagens låt: mad world - gary jules

Kommentarer
Postat av: Martina

Öhh, tracka inte min skola! Hehe! Ledsen att jag inte var mer social idag, får ta och ses någon dag på lovet istället :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback