"för jag kan inte få upp min saftflaska, dudududum, alla sätt jag prövat har vart fel.."

hahaha, jag är på världens bästa humör!
varit hos e hela dagen,
och skrattade verkligen tills jag grät..

"aww.. little princess lost her finger"
senaste gången jag skrattat så mycket var nog också hos e.
("nu när jag har blivit brun ser man att min päls är vit")

kollade på john tucker must die,
en sån där typisk tonårsfilm man bara gillar att kolla på med e.
den var jävligt kul. (killen är the gardener från desperate housewives. snygg)

den senaste veckan har jag hamnat på fyra bloggar man måste ha lösenord till.
varför har man en blogg om ingen ska läsa den?
om man vill att ens polare ska läsa den måste man ju meddela dom lösenord och sånt,
då kan man lika gärna maila dom istället. freaks..

dagens låt: escape - muse och are you ready - ac/dc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback