get. lost.

ursäkta, men att prata med killar på msn är så.. lustigt.
inte dom man gillar och absolut inte dom man vill ska gilla en,
utan dom man skiter fullständigt i.
man kan bete sig sådär elak och sval och hard-to-get,
för att man vet att vad man än säger kommer det ändå sluta med:
"men kan du inte sova här?/vi måste ses snart, jag kan komma och pyssla om dig"
(vilket alltid följs av den generade jävla msn-gubben,
som råkar ligga på topp på saker-jag-hatar-just-nu-listan)

jag är så trött på den här killen.
han fattar inga pikar, han tar inga nej,
han är jobbig i telefon, på msn, på glife, och på krogen.
han är inte snygg överhuvudtaget och han kommer aldrig att få tillbaka sin tröja.
och just nu bryr jag mig inte om att han kanske läser det här.
hoppas han gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback