here you come again

jag hade inte tänkt skriva ett self-pityinlägg,
men det är synd om mig.
sov inget inatt för att a distraherade mig för länge,
och sen blev jag magsjuk.
jag kräktes typ blod.
så nu har jag trevliga blödande sår i halsen. så attraktivt!

har spenderat dagen med lillebrorsor, hyrfilm och stora mängder painkillers.
var så loco att jag satt och kollade på "rovdjuret" med schwatchwhatshisface.
lär ju vara en av tidernas sämsta filmer.
såg johnny english och offside bara för att fördriva tiden,
och tyvärr fattade jag inte ett jota av memento. pity.
eftersom min pappa är ett asshole som åker skidor i schweiz utan mig,
har han lovat att köpa med sig all choklad han får syn på.
på nåt sätt får det mig att må sämre..
shit, att ha en trasig hals är en verkligen en sjukt bra bantningsmetod.

dagens låt: in my heart - moby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback