"I love it so she'll love it"

jag visste att det skulle löna sig att fulflörta med videoheat-killarna i ålsten.
inte nog med att j drog av hälften på två filmer vi hade haft i drygt en månad,
m var supergullig och bjöd på en film för att jag är sjuk idag.
(för att han tycker att jag har bra filmsmak, ha!)
det har jag nog inte, jag är så.. okräsen.
i nian gick jag och e på bio varannan vecka och jag älskade allting!
visserligen gick a knight's tale (han är så snygg)
och legally blonde. det säger väl allt..
well, jag har samma smak som m. han gav mig lucky number slevin,
en såndär förväxlingsfilm med förutsägbart slut.
men den var bra, eller så är jag helt numb av huvudvärk.

har tänkt på honom hela dagen.
kände det på mig, nu blir allt som förut.
"can't live without eachother-love" oh yeah.

dagens låt: stories for boys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback