I wanna lick you too much baby

börjar vänja mig vid att vara här själv nu,
ska vattna blommor, skotta och handla sen.
att handla är för mig att vara typ vuxen för jag handlar aldrig annars.
fast eftersom vi ska ut ikväll (weeeii! hurra! ut!) skiter jag i att handla mer än mjölk,
för det har jag inte råd med.
förstår inte var alla mina pengar tog vägen,
det enda jag har gjort är att hyra film.
köpte en kuvertväska från victorias secret också. och ett par solglajjor.
och så lunch och hårspray.

"an idiot can get laid when they're famous.
that's easy. it's getting laid when you're not famous that takes some talent."

kevin bacon

det var oerhört obehagligt att betala förseningsavgiften igår.
inte för att det är läskigt i sig, utan för att jag inte hittade.
jag tycker inte om att inte hitta.
jag gick runt fyra varv på brommas minsta torg för att jag var nästan säker på att det skulle ligga där.
blev mest sur för att jag förväntade mig en dörr med "svensk kassaservice",
inte en svensk kassaservice utklätt till posten.
blev rätt sur för att jag var tvungen att betala 60 spänn för att få betala ytterligare 120 spänn.
I guess posten stole my money.

inatt var första natten i hela mitt vuxna liv (vuxnayeahright) när jag visste att m inte skulle ringa.
vilket han inte gjorde heller. 1-0 till mig. kat-sching.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback