jag älskar bacon och bacon älskar mig..

det senaste dygnet har helt klart varit årets absolut sjukaste.
så fort jag kom hem till e blev vi helt störda.
hon lyckades ruina min nyttiga hårddiet med choklad och skrattade åt allting.
den som nånsin skrattat med e vet att hon har världens härligaste skratt.
som gör att man skrattar mer.
e kommer alltid vara den heliga jesaous. och jag är allting. alltså jesaous.
egentligen är det meningslöst att förklara för ingen annan förstår.
så kul blir det här inlägget liksom..

middag hos f-b med c, v, och k vilket också var sjukt kul.
hittade en trettio-sidor-paparazzibilder-på-spears tidning och såg mansons brud.
efter ett tag förstod jag att dom flesta tycker att my babe manson är fel för mig.
funderade lite på det och jag säger inte att jag tänder på hans vita lins, för det gör jag inte.
men jag har ju alltid gillat honom för det han gör. 
seriöst, jag tror att han och hans musik flera gånger hindrat mig från att typ.. gå under.
jag ska undervisa tjejerna i rock på f-bs land imorn, dom kan ju inget om rock.
utgång ikväll! måste verkligen se till att orka, måste.

"du vet, den där filmen om en full gubbe som sjunger.
jag har ingentiiiiing... jag har alltiiiing... och en hatt"
e har en tendens att haka upp sig på låtar hon inte kan texten på.
och jag har en tendens att vara väldigt skum.
jag är jätteduktig på att hyra skumma filmer, och e är jätteduktig på att hyra jättedåliga filmer.

(gårdagens låt: everything i've known - korn)

att första säsongen av grey's anatomy visas på kanal 5 gör mig lycklig.
den som planerat att höra av sig idag, gör det inte mellan halv fem och halv sex.

på tal om det ringde you-know-who inatt och allting lät så hemskt.
du får bo här hjärtat.

dagens låt: reise, reise - rammstein


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback