"jag är ju ett barn, jag behöver inte!"

herregud, min lillebror är verkligen i den absolut värsta åldern...
han vill inte duka/plocka ut ur diskmaskinen/vara trevlig för
"det här är inte hans familj"
eftersom hans bästa polare nyss fick en pradajacka för 11 papp,
tycker han inte att han ska behöva hjälpa till,
och att kan ska få slippa vara trevlig för att vi äter fullkornspasta ibland,
för det gör ju inte hans kompis.

var jag också så för.. tre år sen?

dagens låt igen: save me - remy zero (råkade fastna framför smallville i eftermiddags)

Kommentarer
Postat av: L

Har du hört Save Me av Aimee Mann? Den är bättre..

Postat av: c

den var bra, men inte bättre...

2007-02-03 @ 14:53:13
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback