jag gillar rough...

mm.. fredag..
efter meningslöst möte med skolläkaren gick jag på djurgården med y igen,
så på tre dagar har jag gått nästan tre och en halv mil.
"I love you... slyna!"
älskar att vi är lika obscena.

sen var jag hos mormor och morfar. själv. 190 minuter för länge.
dom är så.. gamla.
jag tänker aldrig vara sådär snäll igen.

måste kemtvätta min jacka. en stor lurvig hund bestämde sig för att dregla på mig idag.
när jag skaffar hund ska det vara en som inte dreglar.

multiply your death

divide by sex

add up the violence and what do you get?

jag är inte partysugen alls.
ska sitta och dricka drinkar och kolla på sex and the city hos y,
och naturligtvis, hata män.

det var för övrigt jättepinsamt när pappas kollega ringde mig
(mitt nummer står som hans på nätet)
och jag trodde det var nån annan och svarade "hej älskling!"
loho-seher.

dagens låt: born again - marilyn manson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback