jag hatar att ringa och väcka bakfulla människor jag inte känner

helvete.
totalmisslyckad kväll igår,
skulle helt klart varit hemma istället.
dessutom glömde jag superviktig lånad sak på n see,
och ingen svarar i telefon där..
det var bara för att jag gick ut i regnet.
jag visste att jag inte borde när det regnade,
men dum som jag är..
men, utgång ikväll!

varför måste föräldrar lägga sig i?
det är som om dom tror att man inte tänker överhuvudtaget.
jag tänker hela tiden på mitt jävla projekt,
(har mycket ångest över det iallafall)
och ändå tjatar dom, och vill höra ens planer,
och vill veta vad man målar, och vill dra med en till museer,
och dumpar miljontals med konstböcker i ens rum..

idag kan jag inte koncentrera mig förrän jag får veta vad som hänt med den borttappade saken.
ångest, ångest, ångest, ångest, ångest...

dagens låt: criminally insane (remix) - slayer (underbar när man precis missat tolvan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback