jag krossar fönstret

hemma idag igen.
börjar må inte så dåligt längre.
snackade med s om norra, vi insåg att hela skolan är tragisk.
(förutom de vi gillar, är det inget vi saknar)
kollade skolkatalogen och insåg att vi måste hälsa på.
till stor del för att få skratta elakt åt alla sorgliga människor.
(jag säger inte att jag inte är sorglig, men det finns sorgligare människor än jag,
och jag skrattar åt dom för att jag är elak)
beware losers, om en vecka kommer vi.
sen fika på g (hoppas, hoppas m är där men varför skulle han..)

dagens låt: man that you fear - marilyn manson (det finns inget bättre att lyssna på)

Kommentarer
Postat av: L

Taskmört.. :P

2007-02-16 @ 19:11:56
Postat av: Lu

taskmört... :P

2007-02-17 @ 12:24:36
Postat av: c

loser.. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback