memories so far away

eftersom jag igår försökte flytta över alla gamla bilder och inget sätt funkade,
var jag tvungen att maila alla till mig, och sen spara dom en i taget.
1242 bilder..

jag som alltid gillat nostalgi..

hlhkjlsgjsgnhkhkhljnlkjjlkjtöjbitnhlkhölj
hloi

the boys of my life får inte vara med. vad fick jag av dom liksom..

var det nån som förstod nåt av csi ikväll?
hänger verkligen inte med,
men upptäckte att jag nästan började gråta av medlidande för k.
pussy.

by the way, kom inte till min utställning i mars.
mina bilder är groteska.
helt sjuka..

dagens låt: let me in - by heart

Kommentarer
Postat av: Fanny

det är ju sånt som gör att man _vill_ komma på utställningen, är det inte meningen att de ska ses av någon så att de kan vara groteska inför någon och uppröra?

Postat av: Danielle

Jag älskar(not) att jag blir så ful på ALLA bilder.
Borde helt seriöst gå och gräva ner mig själv i ett hål någonstans väldigt långt borta.

2007-02-06 @ 17:46:56
URL: http://jemens.blogspot.com
Postat av: elise

hahahah! den där kvällen, ja.. I love!:D

2007-02-06 @ 18:41:57
URL: http://elajses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback