sad, sick cow

efter att jag bytt mailaddress hände flera roliga saker:
(ingen fattade att det var jag för ingen kommer ihåg vad jag heter i efternamn,
så 11 personer frågade på msn vem det var som lagt till dom)
bland annat frågade en söt liten pojke jag lagt till för två år sen för att han är söt vem jag var.
(fulraggade men insåg att det inte leder till nåt med nån som är tre år yngre)
och var-på-g-men-nånting-gick-fel a var jättetrevlig så nu ska vi dejta igen
(han har för övrigt klippt sig och så nu är han skitsnygg)
resten orkade jag liksom inte svara på.

går omkring som i en dimma.
aldrig sett min hals så röd. eew.
och jag som tänkte gå ut imorn. fuck!
men, jag kan äta choklad och hata män imorn, det var ju plan b.

dagens låt: love bites - def leppard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback