she lived it ten times or more

möl

det är bara på vintern jag får "varför funkade det inte med honom" tankar,
som om det inte räckte med att man förfryser tårna och tvingas gå runt och vara blek..
har förbjudit mig själv att tänka på.. just honom,
frågan är varför nonelovebaby plötsligt la sig i allt.
irriterande att jag inte kan bli av med honom.
fått samma entredjedelssekundheartache av honom som jag fick av honom.

när jag tänker på det var båda på ungefär samma skitstövel-nivå..

tack, assholes för att ni förvandlade mitt hjärta till radium.
nu tar det femtusen år att smälta det.


ta honom långt, långt.. långt, långt bort..


Kommentarer
Postat av: a

Vågar fan inte chansa så det blir känslomässig likgiltighet för hela slanten.

Låter inte som att du har det så lätt på hjärtkrossarfronten heller... Bit ihop & kom ihåg att det motsatta könet alltid är ruttet oavsett!

Postat av: a

det jävliga är ju bara att man aldrig vet om ens hjärta kommer krossas förrän det är försent...

2007-02-07 @ 12:21:39
URL: http://alvar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback