some things stay the same

hemma igen, det känns som att det aldrig går över..
har uppenbarligen varit nerdrogad, inser att jag ringt "lyckochansen" 11 gånger.

gjorde bort mig som fan idag när nån från nåt jobb jag sökt ringde mig,
hade verkligen ingen aning om vad jag pratade om.
"hmm, jag tror min katt är försäkrad hos er.."
"du har nog missuppfattat vad vi gör, (och du är helt klart dum i huvudet)
vi jobbar med seminariebokningar..."
dessutom var jag tvungen att snabbcome up med en vit lögn varför jag slutade på snf.
jag sa att jag hade mycket i skolan.
(sen när har jag brytt mig om det?)
förutom nu när jag mår sjukt dåligt över projektet..
förundrande nog ska jag komma på intervju ändå.

dagens låt: delicate - damien rice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback