söndagsöndagsång

jag tycker om att upptäcka att pappa har köpt 1700 gram choklad.
jag tycker om att jag kanske ska till åre ändå, eller alperna på påsklovet!
jag tycker om att the guy ringer (men jag tycker inte om att jag inte svarar)
jag tycker om att mitt (väldigt snygga) stalk-objekt och jag ska dejta. eller typ dejta..

jag tycker inte om att jag måste jobba snabbt som fan på projektet.
jag tycker inte om projektet.
skyller på att jag har varit nerdrogad i två veckor. vilket jag har varit.
jag tycker hemskt illa om att det är söndag idag.
jag tycker att det värsta som finns är att nysa, för då går halsen sönder och jag hostar blod)

(missade dagens låt igår, men det var tourniquet - marilyn manson)

jag tycker mest om att jag ska ut på onsdag. måste.
(do this for me y, jag är din bitch forever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback