stay on my meds

fan, jag är helt fantasilös.
jag har liksom målat äpplen idag.
bortsett från le peinture grotesque har jag ingenting.
förutom dom lite mindre orginella grejjerna, typ porträtt och sånt.
(den som vill stå modell kan bara säga till, måste göra ungefär hundra stycken..)
för två år sen var jag hur kreativ som helst,
nu är jag helt.. numb. 
har bestämt mig för att ha jättemycket ångest och må så dåligt jag kan tills projektet är klart,
sen ska jag bara göra saker som gör mig lycklig igen.
det här kommer k på psyk verkligen tycka illa om..
crap.

gick långpromenad på djurgården med y idag,
jätteskönt att få känna sig lite normal.
the sweetest girl ever.
och vi ska aldrig, aldrig, aldrig lägga på oss "obligatoriska sambokilon!"
(vad är det egentligen?)

dagens låt: do it again - queens of the stone age


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback