such a monster

om jag inte var helt nerdrogad av smärtstillande den starka sorten skulle jag bry mig om saker:
det faktum att jag inte varit mer än ungefär 7 timmar i skolan sen jullovet slutade. 
att jag inte har några pengar och kommer behöva cirka 2000 spänn tills fredag.
det säkert är en jättebra diet att vara sjuk med tanke på att man inte kan svälja nåt.
(fast man är så borta att man missar allt det roliga med att ha kommit på en ny diet)
att jag har ätit så mycket halstabletter att jag blöder i munnen. sexigt.

ska bara dricka champagne i helgen. very monroe.

min mamma är så söt när man är sjuk.
och går runt och kallar en larviga saker (lilla grisen, (varför?!) lilla älsklingen, lilla tjejen..)
är allmänt snäll och hyr en massa film.

dagens låt igen: vi har bara varandra - thomas di leva (see how fucked up I am..)

Kommentarer
Postat av: erik

du brukar ha me en del konstiga låtar, men nu har du gått över gränsen, tomas di leva???? skandal!!:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback