superman, where have you gone?

känner att allting är lite fucked up.
har konstant ångest över projektet men jag ska försöka måla idag.
är konstant orolig över att jag ska bli kidnappad/behöva slåss med inbrottstjuvar,
och m har återigen gjort det han brukar göra. (så jag kan nog förvänta mig att bli ännu mer fucked up)
I'm the one you want and what you want is so unreal

måste till fucking svensk kassaservice och betala förseningsavgift till p.
hatar papper och sånt, det är så.. läskigt och seriöst.

såg walk the line inatt, och jag förstår inte varför alla tycker att den var så bra.
eller den var ju bra, men inte sådär denvarsåbraattjagsågomdenpåengång.
fast witherspoon var hur bra som helst.

dagens låt: reasons - bush

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback