take your hatred out on me

har typ mycoplasma. great.
men jag vägrar gå på läskig helkroppsundersökning imorn.

fick just en påminnelsebetalning från psyk och jag har ingen aning om hur man betalar.
jag förstår inte varför det finns inbetalningskort och bankgiron och sånt.
skulle föredra att skicka pengarna i ett litet kuvert istället..

überskönt att vara ledig imorn.
ska till skolan ändå tror jag och göra groteska bilden,
får se hur länge vi orkar skratta åt the losers in norra.. jag kan nog hålla på ett tag.

är det bara jag som tycker att clooney passar outhärdligt dåligt i cityakuten?
har istället blivit besatt av tredje klotet från solen (visst, säg att jag har dålig humor, gör det)

dagens låt: talk show host - radiohead (för att den är sjukt bra och med i en sjukt bra film)

Kommentarer
Postat av: Danielle

Verkligen typ bästa låten, och filmen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback