terror...

det enda man faktiskt gör på söndagar är att radera folk på sin msn-lista,
kolla mailen åtta gånger och känna sig
så-desperat-att-jag-snart-läser-jamesbondböckerna. (som vi har av vilken anledning?!
det är synd att jag inte är kille av en anledning:
man kan döda flera timmar genom att spela tv-spel.

min söndagsångest skulle bytas ut mot hela söndagar fulla med star warsspel/halo/tekken.
(fast ibland vill jag vara en sån kille som kan äta hur mycket som helst utan att det märks)

sen kan man tycka att ens pappa inte borde klaga på att man är lat,
utan förstå meningen med att kolla på cityakuten.

dagens låt: new disease - spineshank (passade überbra till en bomb/fight/män som slåss-scen i en film jag sett)


Kommentarer
Postat av: alvar

Vetifan om tvspel en hel dag dödar söndagsångest bättre en heldag med cityakuten... Musik på hög nivå är mitt recept! The Cures "Disintegration" på repeat i lägenheten och tjofs så har ett par timmar försvunnit och du är nästan alltid ett steg närmare att komma ur ångestsvackan..

Postat av: c

unfortunately har jag kommit till den nivå när inte ens den allra bästa musiken hjälper. kanske lite då..

2007-02-19 @ 18:57:19
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback