tvångsvana.

usch, från att ha varit en väldigt bra och trevlig dag blev den.. hemsk.
insåg precis att jag skulle skrivit en superlång loggbok igår,
men eftersom jag tvingade mig själv till målar-sinnesstämning gick det inte.
dessutom har jag inget antivirus på min dator, så jag vågar inte använda den.

jag tror jag har feber. mår konstigt.

måste förresten ha världens gulligaste psykolog!
hon är pytteliten och säger precis det man vill höra.
även om m var bra, var han ju.. en kille.
dom förstår oftast ingenting.

dagens låt: always - saliva

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hm, "m" är möjligtvis inte mikael på ungdomsmottagningen vid observatoriegatan? jag tyckte han var lite jobbig...

2007-02-01 @ 19:08:09
Postat av: AMANDA!!!!

jag blir gaaalen på att det aldrig syns att det är jag som postar kommentaren men nu tryckte jag extra hårt på tangenterna så jag hoppas det funkar.

Postat av: CECILIA!!!!

jag ser dig!
njae, matti på BUP.. haha, är det inte mikael psykologen som kör "föreställ dig en blomma.. försök se den framför dig.. den är säkert mycket vacker.."?

2007-02-01 @ 19:34:50
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se
Postat av: Amanda

Aha, ok... haha, njaa den har han inte kört på mig i alla fall men det låter väldigt karaktäristiskt :)

2007-02-01 @ 20:36:08
URL: http://mopinginstyle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback