vågen på russunda

när jag var liten och fortfarande kollade på bolibompa var det ibland en snubbe som gjorde små filmer i filmjölk.. han var ascool, det var massa färger och gulliga sånger..
var på hans russin-utställning idag
(behöver bli lite mer kulturell och få lite inspiration)

det var så jäkla kul!
det var russin på badstranden, russin som parar sig, russin i elektriska stolen,
russin som tecknar kroki, martin luther king som russin...

dsfhd

ska i vilket fall som helst köpa lite oljefärger och sånt imorn,
och tvinga fram lite inspiration..

jag vill inte gå och lägga mig.




Kommentarer
Postat av: Fanny

haha va roligt, att man aldrig kommer på sånt själv! var var utställningen någonstans? jag vill också gå:)

Postat av: c

den var så klockren, typ sånt jag skulle behöva komma på till min utställning... på stockholms stadsmuseum, check it out!

2007-02-05 @ 23:14:34
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback