vi blir fitta istället!

jag gillar tisdagar.
råkade gå hem efter kören,
mest för att det snöade.
stod i evigheter inne på t för att köpa semlor,
som är det godaste som finns. om man äter en om året.
efter säsongsfinalen av grey's anatomy
(åh vad jag grät och åh vad töntig jag kände mig)
blir det ju.. mindre kul på tisdagar.

försökte att måla trevliga saker idag, typ tulpaner och jordgubbar.
boring, men jag behöver verkligen öva mig på oljefärg..
vilket är irriterande, jag trodde jag skulle bli monet-bra snabbt som fan.

är så glad för att jag inte har geografi länge.
slipper tidig miljöfilm med klassen imorn,
och eftersom y är min bitch ska vi promenera på djurgården istället.
very healthy. b***f******* goes.. walking..
ska involvera henne om vår plan att kidnappa henne nästa vecka..

dagens låt: skulle egentligen skriva nån med kent men jag vägrar dras ner i träsket så..
lost art of keeping a secret - queens of the stone age

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback