aldrig, aldrig, aldrig mer du

jag är så upprörd att jag inte vet vad jag ska skriva.
verkligen upprörd.

uppenbarligen måste jag förtydliga vissa regler (när det gäller mig):
när jag vill nåt, ge mig det.
när jag inte vill göra något ska jag inte behöva göra det.
det är inte alls svårt att läsa av när jag inte vill titta på 7 nirvanadokumentärer i rad,
det är even easier att att läsa av att jag tycker illa om killarsomtuggarmedöppenmun.
är det så jävla svårt?!
jag är så satans arg!
aaaah!
allting som du är, är fel.

I will step on you on my way up
you're just a copy of an imitation

(tur att det inte var några känslor inblandade. då hade jag ju blivit riktigt lack)

jag har nu förstått varför man lämnar sin.. sovkamrat sovandes.

dagens låt: counting on me - korn
sug min - lok (enda svenska så kallade rocken som duger)
hate crew deathroll - children of bodom
my world - metallica

Kommentarer
Postat av: elise

haha, är du också riktigt lack på en kille?
vi har mycket gemensamt just nu.

Postat av: cec

nåt så ini helvete lack!
aaah, ska vi bilda klubb?
(the angry bitches exclusive club)

2007-01-04 @ 13:29:58
URL: http://ceciliasdiary.blogg.se
Postat av: elise

jag är på! as hell.

2007-01-04 @ 21:13:52
URL: http://elajses.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback