årets puma... ligg.. eh..

oh, shit.
den här dagen blev precis en ledig dag för mig.
först och främst är jag aptrött efter igår,
dessutom ska jag vara på "hare krishna center" om 8 minuter.
tydligen var det rätt viktigt att vara med inför hemtentan,
men det måste väl gå att googla fram lite åsikter som jag kan använda istället.
dessutom kan jag ju hare krishnasången! den går inte att glömma bort.

grammisgalan var... trevlig.
efter lite öl på söderhof och efter att jag insett att hur mycket jag än vill,
så är jag nog inte en very important person.
(även om det skulle vara himla praktiskt och roligt)
så, jag och e försökte dra igång publiken istället för att sitta och se snygga ut.
det gick sådär, så vi ska vara glamourösa ikväll istället. på treat. humm..

dtyj

tycker att the knife faktiskt förtjänade sina priser.

6rei

och han är så snygg så det gjorde han också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback