bad sunday

jag hatar att bli väckt.
på söndagar.
för att bli frågad hur man omvandlar fahrenheit till celcius.
som om jag vet sånt. jag googlar.

stackars c.
jag verkligen hade ingen som helst lust att träffa honom igår.
(jag kanske borde stängt av mobilen..)

nästa måndag har jag tenta.
om exakt en vecka kommer jag ha panikångest, spasmer och ont överallt.
vill. inte.

håller på att baka devil's food cake.
vi har "julgransplundring", och mina allra jobbigaste släktingar är här.
mormor. det är så synd om henne att man blir trött på henne.
moster 1 och 2. så... falskt trevliga.
en överaktiv kusin som skrämmer slag på min katt,
och en dreglade snorunge. som man måste tycka är jättegullig.
som i själva verket är rätt ful.

dessutom har jag inte pluggat nånting,
varit på dåligt humör hela dagen,
har snart kollat på hela shoeboxen
(och är nervös för att c ska end up med ryssen.
sen är smith helt... underbar. måste se om avsnitten med honom sen)

(det värsta jag vet är när ens föräldrar får för sig att man knarkar.
bara för att man läste en blogg med lite cannabisbilder på)

dagens jävla låt: rubber and soul - ane brun

Kommentarer
Postat av: e

om dom tror att du knarkar har dom väl rätt?;P

2007-01-14 @ 16:37:31
Postat av: A

Släktkalas kan vara outhärdliga... Och alla jävla bäbisar är faktiskt inte söta, haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback