cosmo till damerna

okej, jag läste just min egen blogg.
uppenbarligen var jag inte helt nykter.
det var outsägligt trevligt igår,
efter alldeles för lugn förfest hos whatshisname hamnade jag och e på la c.
det var som att kliva in i sex and the city. en helt ny värld.
(och vi var såå mycket 5 år för unga) allt var så snyggt, alla var så snygga. förutom the dj.
men vilken underbar musik sedan..
det var som att förlora oskulden igen. och älska det.

first we're gonna kiss
then we're gonna say dirty little words..

eftersom vi tänkte att vi skulle matcha allt glamouröst
drack vi bara cosmopolitan och flirtade med allting.
ett misslyckat försök att sno en drink från bartenderns polare gjorde att vi bytte till en sötare,
som gjorde mycket sexiga chockrosa drinkar som vi blev kära i.
vid stängning träffade vi på gigantiskt killgäng plus s,
och planerade att gå hem till snyggingarnas snygging. åhhh.
träffade übergammalt ex i alvik (vi kan kalla honom mask precis som då)
som e och mr handsome räddade mig från att åka hem till. puh.
(jag måste nog maila honom och be om ursäkt ändå..)

trots att jag hade mina fula silverskor var det jättekallt att gå i regnet,
så vi gick hem hit och sov istället för att efterfesta.
visst att det är tråkigt att gå miste om karaoken,
men klockan var ju trots allt fem.

är så.. satisfied.
det är mitt ställe nu. jag kommer alltid vara där.

nattens låt: all vacker introt-till-sexandthecity-liknande musik

mj

Kommentarer
Postat av: elise

haha. masken, djn, cosmopolitan och s.. nice combination på bara en kväll var det.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback