devestated

jesus vad trött jag är på datorer.
äntligen flyttat över all musik så nu kanske det blir ordning på det hela.
(skulle gått snabbare om inte datorn bytt namn på filerna till nsdf i 900 olika varianter)

man jag kan trösta mig med att jag inte behöver plugga
(som om jag någonsin kommer göra det igen)
utan kan ägna mig åt cityakuten.
köpte mer frosting efter skolan,
och dom små burkarna verkligen skriker "ät mig!" läskigt.

är det nån som är lite sugen på att spöa upp nån?
det är fritt fram att ge sig på min storebror.
han har ruinat mitt sportlov. stackars mig. stackars e.
istället för att åka skidor i pälsbikini och festa (ursprungsplan)
måste vi nu passa min katt. kan visserligen ha fest, men ändå.
men som sagt, det är lugnt att slå till honom om ni ser honom.
(svår att missa, men signalement: lång, stor näsa, glasögon, brunt hår.
brukar höras genom hans vilja att prata)

dagens låt: illegal I song - velvet revolver

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback