din.. lopp-er.

skit. dubbelskit.
hade precis skrivit klart värsta inlägget, och så råkade jag radera det.
hur freaky får en bärbar dators tangentbord vara upplagt..
man fattar ju inget av alla knappar och tangenter och grejjer...

jag skrev iallafall om att min pappa blev sjukt förvånad över att mamma bytt ut vatten mot mjölk
i chokladsåsreceptet de senaste åren. och inte sagt nåt till honom.
han till och med svor (which is a pretty big deal for him)

sen skrev jag också att jag är världens mest skadeglada storasyster,
för att jag nästan är lycklig över att ett "serious talk" inte har med mig att göra.
(lillebror är skyldig pappa ett par tusen och ingen vet vad han gjort med pengarna.
jag tror han lånade via sms och brände allt på kokain, gitarrsträngar och godis)

mamma tror förresten att jag har loppor
(fråga inte varför)
varje gång jag närmar mig ser hon äcklad på mig och säger nåt om loppbett.
så otrevligt!

dagens låt igen: beyond the satellites - by heart (bandet som spelade på plattan years ago)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback