everlasting

hittade precis en film som jag skulle lämnat tillbaka för tre veckor sen.

insåg idag att jag faktiskt tycker om vår klass lite. tre personer.
insåg också att jag måste lägga på ett kol med projektet.
fast det får bli efter tentan, jag pallar inte mer nu.

det finns ingen i hela världen som kommer ha det tråkigare än jag.
jag kommer inte gå ut, inte gå promenader, inte kolla på film, inte shoppa,
inte ut och äta, inte gå på bio, inte ens träna. ingenting.
jag vet att jag tjatar, men det är inte roligt alls.
speciellt som alla den här helgen ska göra något roligt!
tur att y har middag idag så att jag får träffa folk jag tycker om innan jag isolerar mig.

tur att lillebror gick med på att köpa fem kilo godit till mig.
jag kommer bli ett fatass bara för att jag har så tråkigt.
grymma värld...

för att göra saken värre har jag en cpf och glömde sl-kortet hemma.
man tänker inte att det är en stor grej,
men det är jobbigare än man tror att gömma sig för tolvankonduktörerna.
det är ännu jobbigare när man vet att man inte har en enda krona.

dagens låt: have you been around? - hardcore superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback