everyone's bending the truth

det är lite svårt att tänka sig att det är ett nytt år. freaky.
dessutom är det svårt att tänka alls idag,
med tanke på:
bakfyllan
ångest för att jag borde plugga
två föräldrar som jävlas med en för att man är bakfull
ångest åt min vän som är lika bakis som jag var för två (tre?) år sen.
spyr en gång i timmen. fast jag gjorde det var tjugonde minut.
ångest åt samma person, som snodde en jacka för att nån snodde hennes.
(så rätt)

vi har tydligen en liten mix med nötter, nonstop och russin.
så äckligt gott!

use this chance to be heard.
(be my slave to the grave)

dagens låt: ruled by secrecy - muse (det är sjukt att jag lyssnar så mycket på muse. men det är geniala texter)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback