funky spunkman

fan också.
det värsta är när man själv skriver fyra inlägg om dan,
och absolut ingen annan gör det.
(förutom dom jävla modebloggarna, men hur varierade är dom..)
jag har ju åtta stycken favoritbloggar jag läser konstant,
och de senaste två dagarna har det tillkommit... ett inlägg!
det känns verkligen som att man inte har något liv.

jag tycker om hur ett enda litet initiativ (från min sida för en gångs skull)
har lett till något mycket givande. (vuxenpoäng till mig)
jag tycker också om att det finns människor man kan prata misslyckat sex med.
"I only give head to get head"
så sant.

dagens låt: fuckin' alone - iggy pop (so fitting)

Kommentarer
Postat av: a

du får en liten fjuttig comment nu så kanske det dräller in ett inlägg från moi imorrn... me like the mouse... ja, alltså den svarta musen på fotot...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback