funny little frog

jag gick upp halv nio idag.
en lördag.
och kände mig jättepatetisk som åkte hem när världens härligaste gäng drog ut.
försöker koncentrera mig på hur jättejävlakul jag tänker ha nästa helg.
och på hur kul det är när killar man gillar ringer och är gulliga.
träffade min guysoulmate igår. vi gillar "dirty skogshuggar-typen". amazing.
och vi genomskådade fake-gaykillen tre röda sekunder.
(inte nog med det! hon är som en jätteirriterande tjej som jag inte gillar,
(men som jag måste vara trevlig mot)
fast hon är jättegullig!)

(om nån hade min pojkvän som screensaver skulle jag definitivt inte säga "aaaw")

nu har jag skruvat i tre tusen skruvar och slagit sönder min tumme.
jag förstår inte alls varför det är jag som ska göra sånt här.
det slutar bara med att jag gör illa mig.
är inte riktigt lämpad för att sätta upp hyllor, spackla väggar, klättra på stegar..
eew.
till råga på allt måste jag ge min svindyra jättesnygga dvd till lillebror,
och få en kass som jag inte förstår. fan.
(det är tillåtet att vara bortskämd helgen när man inte låter sig själv gå ut)

dagens låt: shame - hardcore superstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback