giggity-giggity-giggity-let's have sex

shit. onsdagar.
det här med att sitta uppe till tre och kolla på family guy-avsnitt är inte bra.
eller, det är skitbra om man har så ruttet dålig övertrötthumor som jag har,
men jag sover inte så mycket.
fast det gör jag inte i vanliga fall heller.

drömde ännu en sjuk dröm inatt.
killen från suspekt ninjafilm igår (the blonde fatass) var med
och jag och nån skulle... styla om honom.
jag insåg att han hette lofe i min dröm, sen vaknade jag.

idag hade jag tänkt plugga. precis som alla andra dagar.
fast på min ångest-lapp står det att jag har en del att ta itu med, så jag måste nog..
fast jag ska shoppa också.
ska hälsa på fyraåräldrevarjegångmankommer- morföräldrarna också.
bara för att vara snäll. (vuxenpoäng, kat-sching!)
oj, mina brännmärken börjar mutera till inte så trevliga svarta ärr...

dagens låt: got you by the balls - ac/dc

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback