I crack my xerox hands

jag kan inte förstå att jag faktiskt sitter och pluggar (!)
när scrubs går på tv.
eller när jag vet att alla roliga människor är ute ikväll.
jag vill också. I need a hug.

ska bli så jäkla skönt att göra absolut ingenting imorn.
visserligen ska jag till psyk, men det är ju inte ansträngade.
ska göra "special edition tomat-ost-oregano mackor"
(det enda jag kan göra riktigt bra) och bara älska min tv och min soffa.

vilket för övrigt är det enda jag kommer göra i helgen också,
nu när jag har förbjudit mig själv att gå ut. "för jag ska plugga".
som nån sorts människa som pluggar. och lär sig saker.
(hur kunde jag vara så urbota korkad att jag gjorde det?!)

(vart tog du vägen honey?)

And hell was so cold
All the vases are so broken
And the roses tear our hands all open


dagens låt igen: the partisan - leonard cohen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback