I refuse to let you go

fan, det är skitjobbigt att inte kunna använda pekfingret när man skriver.
har möblerat om i mitt rum och fick en sticka,
(det var snarare en mindre träbit)
så jag har ett pekfinger i size av en stortå. sexigt.
det blev inte ens bra i rummet,
vet inte var jag ska ställa mastodonthögtalarna.

dags att flytta hemifrån. jag ger upp.

come on over
lay down beside me
and I'll try


(you make us want to die
I'd cut your name in my heart
we'll destroy this world for you
I know you want me to
feel your pain)

har funderat ett tag på hur jag ska göra med oöppnade julklappar.
vill jag egentligen ha sex and the city-shoeboxen,
eller vill jag ha nya skor..? tricky, tricky..
inte för att det räcker till ett par skor,
(om man inte nöjer sig med tofflor från.. b&w. hemska tanke!)
men det är ju en bit påväg.
såg superläckra jimmy choo,
skulle passa så bra till studenten..
(jag behöver helt klart fler bytbara dvdboxar)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback