"I understand"

aahhh, ska på grammisgalan imorn!
helt galet oväntat, men jag ser fram emot det som fan!
a hade bett e följa med, som bad mig och jag skulle aldrig säga nej..

får se darin, martin stenmarck, marit bergman, lisa miskovsky och fibes, oh fibes! 
som uppträder live, lär bli vilt..

tyvärr leder losern i page från förkväll och sanna-alltid-lika-ful-frisyr från idol hela kalaset,
och tyvärr har jag absolut ingenting snyggt att ha på mig.
vad i helvete har man på sig på grammisgalan!?

verkar som om man måste ha klänning.
eller kan man köra sekreterarlooken?
om det inte var för att det finns en chans att man får träffa riktiga kändisar skulle jag inte bry mig.
(låter patetiskt, men det här är det mest spännande som hänt mig sen.. skitsamma) 
om roxette, the knife, bwo, anna ternheim, lars winnerbäck, 
backyard babies, in flames, basshunter, snook, I'm from barcelona,
håkan hellström och mando diao är moninerade är ju oddsen relativt stora
för att jag ska få träffa nån av dom. hum..

hoppas vi har vipbiljetter. skulle definitivt kunna tänka mig att äta middag med backyard babies..

Kommentarer
Postat av: Rumenius

Fan va coolt, ragga åt mig! ;) (HAHAHA)

2007-01-29 @ 23:37:57
Postat av: c

haha! typ: "hej, du.. har en polare som skulle behöva nån, vill du ha hennes nummer?" kan bli intressant.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback