it's fucking amazing!

det här är en formell ursäkt till alla jag smsade, ringde och pratade med inatt.
speciellt e, l, a och v. jag var antagligen skitjobbig. sorry.

det är också ett tack till alla roliga, härliga människor som var med!
bortsett från en del fyllemisstag (slarvade bort allting, snodde ohämmat sprit,
gick barfota i leran, överdrev precis allt som hände.. )
hade jag jättetrevligt!
middag hos a, med supergod pasta och hur mycket vin som vi drack hur snabbt som helst.
sen fest varvinuvar där jag gick runt förvirrad med låtsad stabilitet och drack ännu mer.

vid tolvslaget var allt galet, jag missade rätt mycket fyrverkerier.
(stod gömd bakom f och halsade champagne)
sen blev det rätt rörigt så vi skickade hem s och jag och a lyckades ta oss hem.
då fick jag den återkommande idén att jag skulle hem till m.
vilket var trevligare än vanligt då vi inte slogs. (I know, surprise)

en av de riktigt positiva sakerna med kvällen var att jag inte raggade alls.
(kan vara därför jag ringde alla killar i min telefonlista istället)
dessutom lyckades jag relativt smidigt stå emot de som av nån anledning raggade på mig.
(är man 32 och hänger på fester med såna som vi, då är det nåt fel)

jag har världens största brännmärke på min arm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback